اس ام اس
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

دورووغ ميگم؟ بگو دوروغ ميگي..؟!
1. اگه گفتی فرقه توپ با من چيه؟! (ميدونم که نميتوني بگی) فرقش اينه که بايد تلاش کنی تا توپ گل بشه اما من خودم گلم!! شک داری؟؟
2. ميدونی فرق تو با توپ فوتبال چيه؟ نه؟... اونو بايد تلاش کنی تا گلش کنی، ولو تو خودت گلی!
 
هر كدوم رو بيشتر استفاده ميكنين، بفرستين. ;)
-----------------------------------------------------------------------------
 
ميدنی فرقه حوا با بقيه زن ها چی بود؟ اون تنها زنی بود که شوهرش آدم بود !!!
-----------------------------------------------------------------------------
 
يه متن نصفه نيمه فارسي انگليسي !!!
ز عاشقي نترس!!!!! Don’t be afraid to love از اين که عاشق شويto love someone با دل و جان totally and completely عشق خشنودکننده ترينlove is the most fulfilling وزيباترين احساس دنياستand beautiful feeling in the world نترس از دل آزرده شدنDon't be afraid that you will get hurt يا اينکه طرف مقابلor that the other person به تو عشق نورزدWont love you در هر کاري there is a risk in خطري هست every thing you do و هيچ کاري and the rewards
-----------------------------------------------------------------------------
 
حضرت يوسف ميگفت که هيچ کس در اين دنيا از من خوشگل‌تر نيست... که شيطان مياد پيشش و ميگه زياد مغرور نباش از تو خوشگل‌تر هم هست ولی از من زشت تر وجود نداره. دعواشون به جاهاي باريک ميکشه ميرن پيشه خدا براي داوری. خدا به حضرته يوسف ميگه از تو در دنيا خوشگل‌تر نيست. حضرت يوسف ميره بيرون شيطان ميره تو بعد از يه مدت شيطان با قيافه‌ای گرفته ميات بيرون. حضرت يوسف بهش ميگه چی شده. شيطان ميگه تو رو جون مادرت بگو اين احمدی نژاد کيه؟
-----------------------------------------------------------------------------
 
توضيح بالايي
خدا وكيلي من از اين يارو بدم نمياد ولي خب اين آف خيلي باحال بود... خودم كه كلي باهاش حال كردم. گفتم شما هم يه حالي ببرين. گرچه شماها با وبلاگ من بيشتر از خودم حال ميكنين!! (يكم خودمو تحويل بگيرم.)
-----------------------------------------------------------------------------
 
توي يك امتحان دانشگاهي اين سوال اومده بوده: كوتاهترين داستان ممكن كه هر سه جنبه مذهب - سكس و معما رو شامل باشه بنويسين. جايزه به جواب زير تعلق گرفت: خدايا - من حامله شدم - آخه كار كي ميتونه باشه؟
-----------------------------------------------------------------------------
 
روزي جمعي از مريدان شيخ نزد شيخ آمده اند و گفتند :يا شيخ مدتي است که در شهر شلوار کوتاه رايج گرديده و دختران بسياري اين البسه بر تن مي کنند. در مذمت شلوار کوتاه چيزي بگو تا دختران از پوشيدنش صرف نظر نمايند. شيخ ما خروشيد و گفت :خاموش !!!!! که شلوار کوتاه را فايده بسيار است و من در مذمتش هيچ نگويم گفتند: يا شيخ ! فايده اش چيست؟؟؟؟ شيخ ما گفت : چون دختران شلوار کوتاه پوشند ، پسرها سر به زير گردند و پايين را بنگرند. چون پايين را بنگرند هم از گزند تيرشيطان در امانند (بقيه اش هم نبود شرمنده!)
-----------------------------------------------------------------------------
 
ضرات امتحانات : افزايش بار علمي به طور نا خواسته ! کمبود شديد خواب و کاهش زمان لالا از هفت ساعت به هفت دقيقه ! رواج فرهنگ غلط پاچه خاري ! براي معلمان ! افزايش خشونت عليه حيوانات (خر زني !!!) چپ و چول شدن چشمها بر اثر روش هاي غلط تقلبي ! سردرد حاصل از تمرکز شديد براي يافتن راههاي مدرن تقلب
-----------------------------------------------------------------------------
 
ميدوني قشنگ ترين گل دنيا چه شکليه؟ نميدوني؟ پس برو خودت رو يه نيگا تو اينه بکن!
-----------------------------------------------------------------------------
 
تو کيستي که من اينگونه بي تو بيتابم شب از هجوم خيالت نميبرد خوابم؟!
-----------------------------------------------------------------------------
 
گاهي ندانسته به احساس تو خنديدم و يا از روي خودخواهي فقط خود را قشنگ ديدم اگر از دست من در خلوت خود گريه مي كردي اگر بد كردم و هرگز به روي خود نياوردم اگر تو مهربان بودي و من نامهربان بودم براي ديگران بهار و براي تو خزان بودم اگر تو با تحمل گله، از خودخواهي ام كردي اگر زجري كشيدي تو گاهي از زبان من اگر رنجيده خاطر گشتي از لحن بيان من، گناهم را ببخش
-----------------------------------------------------------------------------
 
سه ، دو ، يک ... سوت داور بازي شروع شد دويدم ... دست و پا زدم ... غرق شدم.... دل شکستم ... عاشق شدم ... بي رحم شدم ... مهربان شدم ... بچه بودم ... بزرگ شدم ... پير شدم ... بازي تمام شد ... زندگي را باختم...ولي آخر بهش نرسيدم
-----------------------------------------------------------------------------
 
اگه آروغ زدي اشکالي نداره بيماريه تکرر باده گلو داري اگه باد شکم ول دادي اونم اشکالي نداره لابد بيماريه تکرر باده معده داري اگه شاشيدي اشکال نداره لابد بيماريه تکرر ادرار داري اگه تا آخر اين آف رو و خوندي اونم اشکال نداره بيماريه تکرر خنگ بودنه داري تا حالا ۱۰۰ دفه سر کار گذاشتمت!
-----------------------------------------------------------------------------
 
اگه فکر ميکني کسي دوستت نداره اگه فکر ميکني زشت هستي اگه فکر ميکني همه از تو متنفرن . . . . . حق داري
-----------------------------------------------------------------------------
 
چشمات وقتي زيباست كه مال اشك باشه. اشك وقتي زيباست كه مال عشق باشه. عشق وقتي زيباست كه مال تو باشه. تو وقتي زيبايي كه دستت تو دماغت باشه
-----------------------------------------------------------------------------
 
اگر ميخواهيد زندگيه جديدي داشته باشيدو كاملا عوض شويد با ما تماس بگيريد . ( سازمان بازيافت زباله)
-----------------------------------------------------------------------------
 
احساس می کنم گلی بیچاره ام که به دست ناسپاسی چیده شده ام کسی چه می داند؟ شاید برای گلدانی شیشه ای تا زینت چند روز خانه ای باشم و شاید مرا چیده اند برای سنگ مزار مرده ای تا دلگرمی خانواده ای باشم به هر دلیل خوب می دانم که عاقبت خشک خواهم شد به زودی زود و دور از خانه ام خاک
-----------------------------------------------------------------------------22432////////////01/02/85/////////////////////////////////////////////////////
 
زياد از حد خودت را تحت فشار نگذار زيرا بهترين چيز ها زماني اتفاق مي افتد كه انتظارش را نداري.
 
رازهای کامیابی؛ روز دوم:
کامیابی در اين است كه شاد باشي، اگر تصميم بگيري كه شاد زندگي كني، كاميابي خيلي راحت جذب تو خواهد شد. شادي بهترين توصيف كاميابي است.
-----------------------------------------------------------------------------
 
یه پسر خوب یعنی؟!
1.يه پسر خوب تنهایی ميره سينما 2.يه پسر خوب بعد از تک زنگ سراغ تلفن نميره 3.يه پسر خوب وقت برگشتن به خونه ماشينش بوي ادکلن زنونه نميده! 4.يه پسر خوب تو کلاس دانشگاه تا شعاع 3 متري هيچ خانومی نميشينه 5.يه پسر خوب پس از اتمام صحبت گوشي تلفن رو بوس نميکنه 6.يه پسر خوب وقتی مياد خونه قرمزي رژ لب رو صورتش ديده نميشه 7.يه پسر خوب بعد از شنيدن اسم جنيفر لوپز استغفرالله ميگه 8.يه پسر خوب بعد از سوار کردن يه خانوم خوشگل باهاش حرف نميزنه!!
-----------------------------------------------------------------------------
 
يه روز دل نشست با خودش فکر کرد، گفت از اين به بعد سنگ ميشم، سنگ شد........... رفت ميوون سنگا نشست، اما........... عاشق يه سنگ ديگه شد (مکافاتی شده اين دل)
-----------------------------------------------------------------------------
 
تو اين زمونه/ کی درس ميخونه؟/ کتاب چيه کلاس چيه دبير کدومه؟/ ما درس نخونديم مخ افتاد از کار/ خنديديمو ترکيديم از اذيت آزار/ کتاب تو کيفا پيدا نميشه/ فقط سي-دي فقط نور پس درس چی ميشه؟/ همش تقلب همش سينما/ فرار ميکرديم از کلاس منو بچه‌ها/ حالا وای وای واي‌واي‌واي‌وای/ حالا وای وای واي‌واي‌واي‌وای/ تموم شد عشقو حالو شرو شور/ هيچی نخونديمو رسيد زمان کنکور/ شدم پشيمون غم شده عادت/ کجا رفيق کجا يه دوست کجا يه همدرد/ حالا وای وای واي‌واي‌واي‌وای/ حالا وای وای واي‌واي‌واي‌وای
-----------------------------------------------------------------------------
 
اهل ايرانم، روزگارم بد نيست، پنتيوم4 دارم، خرده هوشی، سر سوزن ذوقی... VGA دارم توپتر از برگ درخت، CPU سريعتر از آب روان! من pm بازم، مسجدم در چت‌روم، جانمازم کيبرد، مهرم موس، بک‌گراندم سجاده‌ي من، من وضو با روش HTTP ميگيرم! اهل اصفهانم، من پيشه‌ام چت بازيست، گاه گاه تروجانی ميسازم با VB، ميفروشم به شما، تا به آواز خوش "IT`S NOW SAFE" دل مردم شکنيد!
-----------------------------------------------------------------------------
 
پروانه گاهي فراموش مي کندکه زماني کرم بوده است!
-----------------------------------------------------------------------------
 
اول خوب نگاه کن!!! بعد بيا جلو!!! نه جلوتر!!!! به من بچسب!!! بغلم کن!!! بعد خوب بوسم کن!!! واي چه خوبه!!! بيشتر!!! خوب لمسم کن!!! منو بنداز رو تختخواب!!! لختم کن!!! دوپامو ببر هوا !!! آره دو پامو ببر هوا !!! بعد قشنگ!!! قشنگ پوشاکمو عوض کن ! از طرف نيني كوچولو
-----------------------------------------------------------------------------
 
تو برايم گرمايي گرمتر از صداقت داري - و تو برايم عشقي تو گرم و زيبا و فريبنده هستي و تو شهد ماندگاري را - در وجودت جاودانه داري تو غروري - غروري خالصانه تر از تواضع
-----------------------------------------------------------------------------
 
 
نمي دانم به کدام سو گام بردارم ذهنم خسته است و رنگ هميشه شاد فکرم آلوده و دلم ميخواهد تنها پرنده دلم در يک آشيان آرام گيرد و صبر پيشه سازد . و عجيب است اما دلم خدا را ميخواهد آن حس دروني آرامش بخشش را که تهي ميکند هر پليدي را دلم آرامش و تنهايي کنار دريا را ميخواهد . دفتر زندگي ام ورق خورده و قلم اميد من بدون جوهر مانده ايکاش رسوايي آدمها, ترس و عشق آدمها
-----------------------------------------------------------------------------
 
به چهار دليل گرفتن زن دوم هم مثل انرژي هسته‌اي است! 1- هر دو حق مسلم ماست! 2- هر دو مورد براي چند سال بعد لازم ميشه! 3- هر دو پروژه بايد پنهاني دنبال بشه! 4- در هر دو مورد تو بي‌گناهي، ولي پرونده‌ات ميره شوراي امنيت
-----------------------------------------------------------------------------
 
ميگن اگه 40 شب با خلوص نيت آشغالاتونو ساعت 9 بيرون بزاريد احمدي نژاد رو خواب ميبينيد
-----------------------------------------------------------------------------
 
مي خواهم ... در باختن ... در بردن ... در زيستن و در مردن ... شانه به شانه ات بيايم ...در فصلهاي سرد .... پايم ار بر گودي جا پايت ... بر مخمل برفها بگذارم .. و با حضور بهار ... از مزرعه سبز دستانت برويم ... مي خواهم مينياتور شريف خنده هايت .. .بالغ گفته هايت ... در هجوم ثانيه شمار روزهاي با تو بودن .... باشد .. و برگ برگ اين تقويم ... با تو به آخر برسد !!
-----------------------------------------------------------------------------
 
اخرين بار که اورا ديدم گردنبند صليبي به او هديه کردم گفت:من که دوستت ندارم پس چرا به من هديه مي دهي!؟ گفتم:بر سر هر گوري صليبي مي نهند اين صليب را بر گردنت بالاي قلبت بياويز زيرا انجا گورستان عشق من است
-----------------------------------------------------------------------------
 
يادته روزاي عاشقي يادته؟ 8-> يادته اون روزا ... بگو که خوابت نرفته.. . تو شبهاتو بي من سر ميکني ..و من بي تو .! هنوز يادت نرفته ...منو يادت نرفته ..ميدونم.. يادته ..يادته..يادته..يادته..يادته ...
-----------------------------------------------------------------------------
 
بگذار تا شيطنت عشق چشمان تو را بر عرياني خويش بگشايد. هرچند معني بجز رنج و پريشاني نباشد. اما کوري را هرگز بخاطر آرامش تحمل مکن! دکتر شريعتي
-----------------------------------------------------------------------------
 
راستش خيلي وقته كه ميخوام يه چيزي بهت بگم، ولي روم نميشه، ميترسم ناراحت بشي، ولي تو اونقدر خوبي كه دلمو زدم به دريا و ميخوام هر چي رو كه تو دلم هست توي هفت كلمه بهت بگم: عزيزم، نازنينم، بهتر از جانم، Fuck You!
-----------------------------------------------------------------------------
 
درراستاي اهداف احمدي نژاد نوشيدن چاي شهرزاد براي آقايان و نوشيدن چاي احمد براي بانوان تا اطلاع ثانوي ممنوع شد!
-----------------------------------------------------------------------------
 
به يارو ميگن ميدوني زلزله چه طوري به وجود مياد؟ ميگه: خدا pm ميفرسته، هيشكي جواب نميده، خدا هم BUZZ!! ميزنه!
-----------------------------------------------------------------------------
 
اگر دورم ز ديدارت دليل بي وفايي نيست، وفا آنست که نامت را هميشه روي لب دارم
-----------------------------------------------------------------------------
 
وقتی کسی نيست که به دادت برسه پس داد نزن، سکوت کن، شايد از سکوتت همه بفهمن که چه قدر درد و رنج توي وجودت انباشته شده، فرياد دردت رو دوا نميکنه، اما سکوت شايد نتونه دردتو از بين ببره اما ميتونه خيلی راحت تو را از اين دنياي مسخره نجات بده ...
-----------------------------------------------------------------------------
 
هيچ وقت رازت رو به کسی نگو. وقتی خودت نميتونی حفظش کنی چطور انتظار داری کسی ديگه‌ای برات راز نگهدار باشه
-----------------------------------------------------------------------------
 
توي زندگی 3 راه رو دنبال کن: 1.دوست داشتن را براي يک تجربه 2.عاشق شدن رو براي يک هدف 3.فراموش کردن رو براي قبول واقعيت!!
-----------------------------------------------------------------------------
 
يه آخونده قرص X ميخوره سر نماز ميرسه ميگه: (ربنا ...آتنا... فد....د...د....د...دنيا ديگه مث تو نداره... نداره نميتونه بياره .. )!!
-----------------------------------------------------------------------------
 
تنها زماني که احساس کردم خيلي خوشبختم لحظه اي بود که هيچ کسي صداي فرياد هام رو نميشنيد منم تا تونستم فرياد زدم!
-----------------------------------------------------------------------------
 
عشق يعني لحظه‌هاي التهاب، عشق يعني لحظه‌هاي ناب ناب،
عشق يعني همچو من شيدا شدن، عشق يعني قطره و دريا شدن،
عشق يعني ديده بر در دوختن، عشق يعني در فراقش سوختن!
-----------------------------------------------------------------------------
 
به دريا بنگرم روي تو بينم... به صحرا بنگرم روي تو بينم... نميدونم کي روي عينکم ريد که هرجا بنگرم روي تو بينم!
-----------------------------------------------------------------------------
 
سالروز تولد يگانه منجي عالم مستي ،اختر تابناک عيش و نوش ، عشق و حال ،زکرياي رازي بر همه الکل دوستان %55 به بالا ،مبارک!
-----------------------------------------------------------------------------
 
سهراب سپهري 1385 :هر کجا هستم، باشم به درک ! من که بايد بروم! پنجره، فکر، هوا، عشق، زمين، مال خودت! من نمي دانم نان خشکي چه کم از مجري سيما دارد! تيپ را بايد زد! جور ديگر اما... کار را بايد جست. کار بايد خود پول. کار بايد کم و راحت باشد! فک و فاميل که هيچ... با همه مردم شهر پي کار بايد رفت! بهترين چيز اتاقي است که از دسته چک و پول پر است! پول را زير پل و مرکز شهر بايد جست! سيد خندان يه نفر! سوئيچم کو؟
-----------------------------------------------------------------------------
 
بني آدم اعضا يکديگرند که مثل سگ بهم مي پرند چو عضوي بدرد آورد روزگار که پنچر شود چرخ آموزگار تو کز محنت ديگران بي غمي گمونم پسر عمه شلغمي!
-----------------------------------------------------------------------------
 
زندگي زيباست ، اگر روح آزاد عشق و محبت اسير زندان فراموشي دل نگردد و خزان يأس گلبوته هاي اميد بهار جان را در وسعت انتظار زرد خويش ، مدفون نسازد
-----------------------------------------------------------------------------
 
از موقعي كه اندي گفته خشكلا بايد برقصن به هيچ كاري نميرسم!
-----------------------------------------------------------------------------
 
حزب اللهي ترکه زنگ مي زنه آژانس انرژي هسته اي ، ميگه الو ، آژنس انرژي هسته اي ؟ يارو ميگه بله . مي گه آقاي البرادعي؟ يارو ميگه بله . ترکه مي گه : دکتر البرادعي ؟ يارو ميگه : بله . ترکه مي گه غلط کردي تو اگه دکتر بودي تو آژانس چي کارميکني!
-----------------------------------------------------------------------------
 
عشق کرباسيست که طبيعت ان را نقاشي و تصور گلدوزي اش مي کند
-----------------------------------------------------------------------------
 
کاش مي دانستي انتظار ديدنت چه مجازاتي است ... شايد ديگر چشم براهم نمي گذاشتي!
-----------------------------------------------------------------------------
 
بي تو هرگز.... با تو بابام نميزاره !
-----------------------------------------------------------------------------
 
فوت فوت فووت فوووووت فووووووووووت فووت........... مزاحم آف لاين!
-----------------------------------------------------------------------------
 
(خرا بخير بگذرونه!)
1. خروپف بسيجيا: خاااااااا .... منه ايييييييييييييي ...!
2. بسيجيه ميخواسته به دختره متلک بگه ميگه: خوشگله نمازت رو خوندی؟!
3. احمدی نژاد به بنيامين ميگه اگه بری wc دستشويت نياد چی کار ميکنی؟؟؟ ميگه:...... چشمامو رو هم ميزارمو تو رو به يادم ميارمو!!
 
+ نوشته شده در  شنبه نهم تیر 1386ساعت 8:0 بعد از ظهر  توسط علی دهقان  |  نظر بدهید

خدايا در كلبه حقيرانه خود چيزي دارم كه تو در عرش كبريايي خود نداري! من همچو تويي دارم وتو همچون خودي نداري.
-----------------------------------------------------------------------------7273////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
-----------------------------------------------------------------------------8043//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
-----------------------------------------------------------------------------8646//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
خرسند شديم از اينكه امروز/ رنگي دگر است، نه رنگ ديروز...
 
دوست بداريد و دوست داشتني باشيد!
آنتوان برت: اولين طليعه عشق آخرين تابش عقل است! لرد بايرون: عشق مرد قسمتي از زندگي او و عشق زن همه زندگي اوست. ديز رائيلي: همه بخاطر عشق زاده شده ايم... عشق پايه و اساس هستي و تنها پايان آنست! فرانگلين: اگر مي خواهيد دوستتان بدارند دوست بداريد و دوست داشتني باشيد!
-----------------------------------------------------------------------------
 
-----------------------------------------------------------------------------
 
چند جمله ي متفاوت؛
پس از دوست داشتن كمك كردن زيباترين فعل دنياست!
بوديم و کس پاس نميداشت هستيم، باشد، نباشيم و بدانند بوديم!
درد بده دوا بده قلب منو جلا بده هر چي دارم ازم بگير فقط يه کربلا بده!
عشق : دردسري كه براي فراموش كردن آن بايد عشق تازه تري پيدا كرد!
بوسه يعني عشق خالي از گناه. بوسه يعني قلب تو از آن من. بوسه يعني تو هميشه مال من!
وقتي کسي را دوست داريم نيازي نيست بدانيم در بيرون از ما چه مي گذرد زيرا همه چيز در درون ما مي گذرد!
همه لرزش دست ودلم از ان بود كه عشق پناهي گردد, پروازي نه,گريزگاهي گردد, بيا تا برايت بگويم چه اندازه تنهايي من بزرگ است!
-----------------------------------------------------------------------------
 
يک هميشه تنها يک است و شايد در تمام عمرش نتواند چيزي بيش از يک عدد باشد اما بعضي وقت ها مي تواند دنيايي باشد يک نگاه يک نوشته يک دوست!
-----------------------------------------------------------------------------
 
مي پرسم : اثر کيست؟ مي گويد : نمي دانم! مي پرسم : اين نوشته معني اش چيست؟ مي گويد : نمي دانم! مي خواهم بپرسم... نگاهش مي کنم چشمان زلالش پايين است دلم مي گيرد دوست دارم چشمانش را بالا بياورد تا بگويم اينها مهم نيست تو يک چيز را خوب مي داني خوبي و مهرباني را
-----------------------------------------------------------------------------
 
يه واقعيت!
هر وقت نااميد شدي به اسپرمت فكر كن! تعجب كردم. مانده بودم چه مي گويد؟ بعد ادامه داد: «به اينكه تو از بين ميليون ها اسپرم، يك اسپرم موفق بوده اي».
-----------------------------------------------------------------------------

:: بازدید از این مطلب : 609
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
ن : امین
ت : شنبه 11 تير 1390
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
به روزوشب امتياز دهيد